Jönni fog a teljesen elektromos Ferrari! A tendencia már ezen az autón is látszik. Egyesek hiába gondolták volna, hogy ez nem fog bekövetkezni a Ferrari házánál, mégis így lesz. Reméljük a hangját is megoldják majd azért valahogy, hiszen az nagyon sokat dob élményen! Szokásunkhoz híven egy videóból és az alatta lévő leírásból áll a mostani tartalmunk.
Ha elnyeri a tetszésedet a tartalom, arra biztatunk, hogy mondd el véleményedet egy hozzászólásban. Megosztásodat pedig kifejezetten köszönjük! Sőt! Meghálálhatjuk? Használd a Markoló funkciót az extra Tőzsdearanypontok gyűjtéséhez! Siker, Veled! ;)
5000
Ismét Horváth András tesztvezetésén vehetünk részt, egy nem mindennapi járművel. A Ferrari SF90 1000 lovas, zöld rendszámos változata igazi csemege a sebesség megszállottjainak. Imponáló gyorsulási adatok (2,5 s alatt 100km/h-ra, továbbá 6,7 alatt 200-ra képes), és mindezt környezetkímélő módon!
Az SF90 fő erőforrása egy ikerturbós V8-as motor, amelynek névleges teljesítménye 780 LE. Emellett még három villanymotorral van felszerelve, amelyek további 220 LE összteljesítményt adnak, így az autó névleges összteljesítménye 1000 LE. A három villanymotor közül egy-egy az első kerekeket hajtja, egy pedig a hátsó tengelyt.
A belsőégésű motor a korábbi modellekben található egység továbbfejlesztése. Űrtartalma most 4.0 l, minden hengerfurat meg lett növelve és a szívó- és kipufogónyílást is teljesen átalakították. A motor hengerfejei keskenyebbek, a vadonatúj központi üzemanyag-befecskendezők pedig 350 bar nyomáson működnek. A turbófeltöltők szerelvénye alacsonyabban van, mint a kipufogórendszer, és a levegő beömlő nyílása is zseniálisan kidolgozott. Egyébként a motor is 50 mm-rel lejjebb helyezkedik el az alvázban, mint a többi középmotoros V8-as modellnél, hogy ezzel is alacsonyabb súlypontot tartson fenn, ezáltal maga az autó formája szintén a versenyautókra emlékeztet. További adatok a Wikipedián, itt.
Az apró részletek ilyen mértékű kidolgozottsága indokolni látszik a 200 millió Forintos vételárat.
😏
TP Robi
Új a sebváltó is, dupla kuplungos, 8 sebességes… (Hagyok időt!) Nemcsak hogy 10 kg-mal könnyebb és kompaktabb, mint a gyártó egyéb kínálatában használt 7-fokozatú váltó, hanem a korábbi 300 milliszekundumos váltást is levitték a hihetetlen gyors, 200 ms-ra. Ezekhez az adatokhoz képest a gyártó által ígért kb. 6 literes fogyasztás igazán minimális.
Bár a kommentelők 200 millás lombszívóról beszélnek, de ebben inkább a savanyú szőlő esetét sejtem. 😃 Az igazság az, hogy 5 évvel ezelőtt senki - még talán maga a Ferrari mérnökei sem - gondolták volna, hogy ilyen autóval fognak előállni, most pedig már a teljesen elektromos változat előállításán dolgoznak. Sőt, 2025-re ezt ígérik is!
Lényeg, hogy a Ferrari rászolgált a hírnevére. Le a kalappal a cég előtt, aki ilyen komoly múlttal a háta mögött, ilyen komolyan veszi a fenntartható jövőt!
Vezetnéd-e a bemutatott verdát? Szerintem csatlakozz a sikerközösségünkhöz, mert akkor itt például egy teljesen másik felirat lesz számodra elérhető!
(Nem kell 340-ig nyomnod, elég 220-ig!)
A TP Portálon a TartalomKezelő színtéren 4 fő témacsoportunk van:
TP Luxury TP Motivátor TP Nagyvilági Érdekes TP Bolygó I. a Föld
Válassz a fenti témák közül, vagy nézd meg a 5000
Regisztrálj most, akár 5000 kezdő egyenleggel indulhatsz, már 0 Ft-ért! Melyik a Te SikerKaraktered? - TP RobiDroid
Úgy érzed? Szólj hozzá...
Nem látod a hozzászólásokat?
Ennek több oka is lehet!
Nézzük meg sorban:
1. Inkognitó ablakban előfordulnak ilyenek...
2. Nem vagy bejelentkezve a Facebookra. Jelentkezz be! 😉
3. A böngésződben erőteljesen paranoid beállítások vannak érvényben. A TP oldalain nem kell tartanod semmitől, nyugodtan kikapcsolhatod a teljes webhelyen az AdBlockert, illetve a nyomkövetés elleni védelmet. Például Firefox böngészőben a címsor előtti pajzsra kattintva tudod ezt megtenni:
3. Chrome böngészőben ez sokszor problémás... Ha elküldöd magadnak a linket (Link másolása gomb), és Messengeren nyitod meg (Facebook böngészőben), akkor nagyobb eséllyel látod a Like és Hozzászólás lehetőségeket. Ha esetleg tudod, hogy milyen beállítással lehet behozni a Facebook hozzászólásokat és a Like gombot, akkor kérlek jelezd ezt nekünk is! Örömmel kiegészítenénk ezt a leírást! Egy kis meglepetéssel pedig megháláljuk neked a segítséget!
4. A böngészők egyre komolyabb - alap - védelemmel vannak ellátva a nyomkövetéseket illetően. Ez viszont megnehezíti az etikus és kártékony tartalmaktól mentes - így a SikerVeled.hu - weboldalak használhatóságát is. Javasoljuk, hogy olyan böngészőt és olyan beállításokat használj, amivel teljes értékűen tudod használni a TP Portál és a Facebook által (Pl.: Like, Megosztás, Hozzászólás) nyújtott lehetőségeket!
5. Később még bővítjük. Egyelőre még várjuk a visszajelzéseiteket a különféle böngészők és azok beállításai kapcsán. Köszönjük, ha segítesz ebben!
6. Senki nem írt hozzászólást... Igen, ebben az esetben sem fogsz hozzászólást látni, viszont itt főként technikai értelemben gondoljuk, hogy nem látod a hozzászólásokat. Tehát ha még a hozzászólás lehetőségét sem látod... Mindenesetre, ha TE éppen látod a lehetőséget és hozzá tudsz szólni, akkor kérlek reagálj valami konstruktívat az adott tartalmat illetően. Köszönjük!
TP RobiDroid